Less på kylan och dessa genomfrusna vattenhinkar. Har precis beställt julklappar till mig själv ( egentligen till hästarna ). 2 st Thermobar-hinkar kommer om ett par dagar och kommer nog att uppskattas. Hästarna får i sig de vatten dom behöver utan problem, men gladast blir nog jag och skötarna som slipper byta ut frusna hinkar flera gånger om dan. Dyra saker men värt varenda krona och mina ryggproblem skonas också. Ska hoppa i stallkläderna och göra undan dagens sysslor där med mockning och fylla en massa hösäckar igen. Skitkul! Det är - 23 så det är bara att sträcka på sig, se glad ut. Myggfritt ute iaf.

Kommentarer
Postat av: Malin

Myggfritt, men spindlarna och mössen lever då än! :-P

2010-11-25 @ 17:50:44
Postat av: Inko

Åh, va kul Malin. Du e den första som skriver här. Grattis hihihi... Jag ska baka extra bullar och ge åt dig. Det blir annars så tomt här :-

2010-11-25 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...