Jag har varit lat sista dagarna med uppdateringar, men orken att sitta framför datorn på kvällarna har bara inte funnits.  Det varit fullt upp med födelsedag, sista skoterutflykterna för denna säsong, städning både ute och inne i stugan, hemfärd sent på måndag kväll och när man har fått barnen i säng är det som att nån tömmer luften ur en som en ballong. Säckar ihop framför tv:n med ögonen som tunna sträck.

Termosen är fylld med kaffe. Jag ska bege mig till stallet och ta en ridtur samt dom dagliga sysslorna där. Det ingår då självklart en fikapaus där med hästarna som sällskap. Synd bara att det är så kyliga vindar annars hade det varit en supervarm och fin dag. Tyvärr har jag inga hembakta bullar att ta med som jag brukar. Jag har inte bakat på flera veckor och här hemma brukar det alltid finnas hembakat i frysen. Skärpning skärpning åt mig, latmasken...

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag tycker inte att du är någon latmask alls vännen, bara sakta ner tempot är ju bra, du behöver det.

Vad mysigt det låter med dina hembakade bullar. När du bakat kan du kanske skicka lite till mig=) hihi.



2011-04-29 @ 22:11:22
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...