När jag kom hem från stallet så lurade jag sambon som latade sig på soffan, att våran granne skruvar i sitt garage med skotern och behöver hjälp. Grannen har köpt en  " ny " skoter igår så jag gissar att sambon mer ville stilla sin nyfikenhet över skotern än att skruva. Sagt och gjort tar han på sig skorna och går över till grannen, medans jag står bakom gardinen och kikar efter han. Behöver nog inte tala om att jag stod där skrattandes och tänkte:
Där fick jag dig..... April April din dumma sill....Jag kan lura dig vart jag vill...

Tur att vi umgås ganska ofta med dom så dom blev inte fundersamma när sambon kom förbi mitt i maten. Snabbt kokades det kaffe. Fick ett samtal att jag också kan komma över och fika men att hämnden är ljuv.

Efter kaffet gick jag och duscha men plötsligt blev allt svart och dörren slets upp.
5 liters hink med kallvatten fick jag över mig och ljöd som värsta brandlarmet. Sambon hade fått sin hämnd och inget kan jag säga mer än att jag fick igen ( fast egentligen tycker inte jag att det är ett aprilskämt ) .
Ja ja det är bara att ta det med ett leende på läpparna och tänka för sig själv....Vänta du bara.

Har du lurat någon eller har du åkt dit för någons April skämt???

Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha, vad mysigt! Det låter som en toppen dag, det är kul att jävlas lite med sin käraste!



Svar: Vad kul att du gillar det! Det blev faktiskt väldigt gott :)

2011-04-01 @ 23:01:54
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Filippa

Svar: Kul att du gillar den :)

2011-04-03 @ 01:03:20
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men hha, det var ett bra lurande.



Aj och fy att få kallt vatten över sig med.

Jag blev inte lurad som tur va, men jag lutrade andra=)



Kramar

2011-04-03 @ 16:42:45
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...