Trots att det är måndag så har dagen varit riktigt härlig ( förutom den bortglömda handduken ).
Varit i stallet och bara njutit i den underbara vårsolen. Sambon kom förbi med en kycklingbaguette till mig, så vi
" dukade " upp lite fika brevid hagarna och beskådade hästarnas vårbus. Glömde att fota våran fina dukning och man tager vad man haver..... Uppochnervänd, vit, hög balja som bord och 2 gamla plaststolar med handdukar som rumpvärmare hihihi. Men hur mysigt som helst.

Idag har jag också fått en riktigt glädjande nyhet, men tänker inte avslöja det förrän lite senare idag.
Lite bilder på hästarna från idag.

Especial och Fabbe busar

Jag måste få tugga liiite bara..

Fina Zafreño

Lite spring i benen

Ser matte mig nu då???

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Fina bilder hörru! :) Tog en tur med Z i solen idag, galet mysigt

2011-04-11 @ 18:23:22
Postat av: Inko

Såg att han har fått jobba lite i govädret :)

2011-04-11 @ 23:30:34
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag gillar verkligen dina bilder mycket...mer bilder ( som jag sagt förr)



Så otroligt vackra hästar!!

2011-04-15 @ 00:07:31
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...