Idag har vi varit på en liten shoppingrunda i utlandet (till finska Torneå bara 6 mil från stugan, 40 min med bilen ) :D
Det har inte handlats så mycket, men det är så skönt att bara åka iväg och göra annat ibland. Barnen fick göra av med lite energi som avslut på dagen i en lekhall i Haparanda. Jag och sambon passade på att spela Air-hockey och det blev nästan på blodigt allvar :) Sånt här spel vill man ha hemma...SKITKUL.
När vi kom tillbaks till stugan så värmde vi bastun och nu har barnen slocknat. Tror att det snart blir sängen för min del också. Måste bara visa mitt " bästa " fynd idag. Nu har jag köpt ett par välbehövda stövlar som jag kan klafsa i den leriga hagen, i skogen eller i trädgården. Hatar annars stövlar men dessa tyckte jag faktiskt om.


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du skriver så bra och det känns som man är där du är/varit i läsandets stund. Åh vad härligt med bastu.

Stövlarna var riktigt riktigt snygga. Jag kan tänka mig dem jag med och t.om strosa runt i dem i staden här.

Kul med Air hockey och lekhallen. Hur långt har ni från ert hem till stugan? (kanske missat det)



Kramar

2011-04-21 @ 02:01:13
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...