Som jag tidigare har nämnt så är jag ibland så trött på kvällarna att jag inte ens orkar öppna datorn, hamnar i soffan istället med hopp om hålla sig vaken till en bra film men somnar nästan jämt.

Men  tex igår så satt jag länge framför datorn sent på kvällen och läste bl a mina favoritbloggar, klädsidor och annat smått och gott. Blev trött så ögonen gick nästan i kors och jag hade ännu inte skrivit nåt inlägg på min egen blogg. Försökte skriva men allt blev bara fel, visste inte vad jag skulle skriva så jag stängde igen datorn och satte mig i soffan brevid sambon istället.
Det höll nästan på att bli så ikväll igen. Det är så trevligt att kika in hos favoriterna och lämna lite kommentarer då och då att man glömmer sin egen nästan. Tiden går så fort när man sitter här, nästan knäpptyst (  en centrifugerande tvättmaskin i denna stund som låter på övervåningen ). Det bästa och trevligaste är era trevliga, varma ord hos mig för då vet jag att jag inte bara skriver ut i tomma intet utan det finns faktiskt nån / några som följer med, bryr sig, ger tips, undrar m.m.

Det är ni som får mig att fortsätta skriva. Tack snälla och ha en underbar kväll :)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

och det är du som får mig att må mycket bättre både genom dina underbara kommentarer och genom dina glada inlägg. Jag drömmer mig bort i dina fint skrivna inlägg.



Många STORA kramar.

2011-05-03 @ 22:16:43
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...