Snabbt ut med hästarna på morgonen och sen till frissan. Kl.09.00 fick jag sätta mig tillrätta, men fortfarande lite tveksam hur hon skulle få klippa mig. Efter lite förslag från frissan så kom vi överens om att jag inte skulle klippa det alltför kort iaf, men ungefär 20 cm och mer uppklippt än det var. Sen färga det chokladbrunt med ljusa slingor.
Det lät som en bra ide, för om jag tycker att det är för långt så är det bara att ta en ny tid.

4,5 timmar senare ??!!!! är jag äntligen klar med bortdomnad rumpa och värk i nacken men med ett riktigt bra resultat ( tycker jag ). Trots att håret fortfarande är långt så känner jag mig riktigt korthårig. Det känns verkligen att det är mycket kortare. Värt varenda timme och det känns skönt att jag inte tog och klippte det riktigt kort. Hon var tvungen att först färga hela håret vilket bara det tog jättelång tid, sedan skölja ur och börja med alla dessa slingor vilket också kändes som evigheter. Nedan ser ni det färska resultatet.


Kommentarer
Postat av: carola

åh så snyggt, både håret men främst du.

Färgen var supersnygg.



Vill också gära något nu, 2kg kvar att gå ner sen får jag min belöning= Frissan



wow..

kram

2011-04-05 @ 09:20:23
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Väldigt fint! Håller med underbara carola!

2011-04-05 @ 16:07:33
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...