Att visa uppskattning kan man göra på många sätt, och för mig är det självklart att den personen / personerna får veta det på ett eller annat sätt.

Igår kväll for jag till stallet och lämnade 2 st minipåskliljor i kruka. Dom är till de gulliga hästskötarna som alltid ställer upp i vått och torrt. Jag har lämnat lite då och då nån blomma eller något nybakat som en liten överraskning när skötarna kommer till stallet, och det känns så underbart att kunna visa uppskattning med annat ibland än " bara " TACK.
Jag vill också ge er som ids läsa min blogg en bukett med påskliljor ( om det hade gått ) för jag blir så glad när jag ser att det jag skriver intresserar även andra.

Man ska glädjas åt det man har, och kunna visa det också.
Har du visat uppskattning till någon nyligt / fått uppskattning nyligt och hur i så fall ??

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Hoppas hästskötarna blev glada för liljorna. De hade jag blivit!:)



kram kram!

2011-04-06 @ 10:26:45
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha, så dom var till oss :D

Vi har stått och tittat på dom och funderat om dom är till oss eller om du hade tänkt pynta stallet, så vi vågade inte ta med oss dom. Haha!

Men tack så mycket, dom är ju jättesöta! :D



Kram

2011-04-06 @ 11:02:23
Postat av: Inko

Till Malin: Dom ÄR till ER, så VARSÅGOD kära ni:)

Hade glömt telefonen hemma så jag kunde inte ge en föraning åt er om att ta med dom hem.

2011-04-06 @ 11:18:38
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom var ju kanonfina hörrudu! :) Tackar!

2011-04-06 @ 21:28:31
Postat av: carola

Gulligt av dig.



Jag är väldigt noga att visa tacksamhet, det kan gälla kassörskan i vår lilla butik, en vänlig granne, en läkare m.m



Vi är dåliga på sånt tycker jag, berömma..

Varm kram

2011-04-06 @ 22:35:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...