Dagarna bara rinner iväg igen. Önskar det fanns en " bromstablett  " för att saaakta ner tiden:)
Eller så kanske få ha barnens energi 1-2 dagar åtminstone varje vecka....jäv... va mycket man hade fått gjort.
Eller dygn som är 48 timmar istället för 24.....
Eller ledighet som varar lika länge som den norrländska vintern....

Nu när man sakta men säkert börjar komma tillbaks till dessa vardagsrutiner, så är det enormt mycket som borde
göras nu ( fast gärna redan igår hihihi) men orken och min inspiration saknas. Kanske du också känner igen dig lite ?

En positiv sak som jag glädjs åt just nu är både snabb och mycket efterlängtad. Ju snabbare desto bättre....

Mitt mobila bredband är riktigt snabb nu när vi är på hemmaplan ( i stugan är den sååå seeeeg ). Jag hinner inte ens fundera på att lyfta upp kaffekoppen så har den bytt sida. Äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej.



Ja, tänk om man kunde få en del av barns energi, vad härligt det skulle vara och vad man skulle orka och få mkt gjort.



Det du skriver till mig är så bra,, klokt och det ger mig styrka.



Jag önskar att jag kunde träffa dig personligen och säga det.



Skönt med det mobila att det är bättre hemma.



Kramar och trevlig helg.

2011-08-26 @ 22:54:09
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...