Snart är det jul och i många hem pågår det förberedelser inför julen av olika slag.
Julklappar ska fixas, julbak, kanske lite städning kvar, lite pynt som inte har hittat till sin plats ännu och kulorna saknas i grenen ( hm, granen så klart ).


Trots all stress som lite hör till julen så måste vi alla bromsa upp, andas luuuugt och bara göra ingenting då och då. Kanske sitta ner en stund framför tv:n, läsa en bok, sticka nån varm tröja eller kanske som jag...
kika in på trevliga och roliga bloggar.

Jag har några helt underbara och trogna följeslagare som finns där ute, trots att mina uppdateringar har blivit sämre sista tiden. Ni glädjer mig så mycket och det är lika trevligt varje gång när ni lämnar så fina kommentarer. Och jag tror de flesta av er vet med er, att ni tillhör mina självklara favoriter som jag alltid tittar in till när tid finns. Det är inte alla gånger jag hinner lämna avtryck efter mig, men jag finns :)

Här delar jag med mig av några favoritbloggar som innehåller roliga inlägg, underbara bilder och ungefär samma hästhållningstänk som jag har.



Kommentarer
Postat av: carola

tack goa du...



Busunge det är vad lisa är, jösses vad ska det bli av henne. Statsminister eller något:)



Stor kram

2011-12-15 @ 13:48:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Jonna Erlandsson

Men åh du har ju länkat mig! Tack så jättemycket fina du :D

2011-12-15 @ 13:57:11
URL: http://jonnaerlandsson.se/blog
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack älskade du!

Åhh , blir så glad.



Det du skrivit om oss ska du ta åt dig själv med för du är precis så.



kraam

2011-12-19 @ 22:17:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du är: trogen, glädjeful, favorit!

Ärlig, jordnära, kunnig och en människa av hjärta med guld!

2011-12-19 @ 22:20:25
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...