Jag är utan min Iphone, och även om jag inte sitter med telefonen jämt och ständigt i handen så saknar jag den
riktigt mycket nu när jag är utan. Kan inte skicka roliga nyårshälsningar så det blir nu bara via min lilla blogg.

Igår stod jag vid spisen och lagade middag. Jag brukar alltid ha telefonen uppe på fläkten då jag är inomhus här i stugan, dels för att barnen inte ska ta och leka med den och så har man den ganska nära tillhands ifall det ringer.

Men inte igår.... då hade jag den till höger om spisen nere på bänken. Ovanför bänken hängde en porslinstavla som jag har fått av min mormor ( avliden sen några år ) för många, många år sen.
Mitt i matlagningen smällde det till så jag nästan hoppade jämnfota upp i taket.... Tavlan släppte från väggen och rakt ner på bänken. 2 stora bitar från den hade gått sönder men tänkte snabbt att det går nog att laga med lite Superlim. Det jag inte såg direkt var att den hade gett en riktig fullträff på telefonen så hela touchskärmen såg ut som värsta spindelnätet :(

På den lilla runda knappen går det att trycka så displayen tänds, men att dra bort skärmlåset funkar inte. Kan inte låsa upp den på skärmen så den är totalt obrukbar. Har redan beställt efter en ny skärm, men det är ändå inte säkert att den kommer att funka som den ska efter det. Har just nu tagit till låns Cassandras enkla mobba så jag inte är helt
" isolerad " ifrån omvärlden.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhh nej, vilken otur!

Hade jag mkt pengar skulle jag skickat dig en ny.



2012-01-04 @ 00:11:22
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

♥ dina ord...allt du skriver till mig- åhhhhh♥

2012-01-24 @ 01:13:12
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...