En bekant masserade min ömma rygg igår, och det känns så här dagen efter. Lite mer stel i kroppen, men viss del av värken är faktiskt borta. Har rejäla låsningar i höften och när hon masserade så lät det som en kulspruta vid ryggraden  ( jag vet, liiiite överdrivet förstås ). Inte konstigt att jag har värk. Hon bannade mig igen att jag måste tänka på min kropp och inte köra på med allt hit och dit. Gå på regelbunden massage INNAN det går för långt som nu.......

Tänkte i morse göra bort all mockning i stallet men gav upp efter 1 redan. Besvärligt och  satans många svordomar kan jag lova att det kom där bland skiten. Man duger inte ens till detta och det är bara att åka hem och dra nåt gammalt över sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...