Har funderat igen över vad det ska lagas  till middag. Jag vill laga så varierande som möjligt med både kött och fisk  (helst lax ) men vissa dagar står det helt still i huvudet ang maten så det blir nästan jobbigt. Nyss har jag iaf tagit fram fläskfile för det ska lagas Grekisk pyttipanna. Det är längesen och framförallt barnen är riktigt förtjust i det.

Man har ju alltid sina favoriträtter och vissa är nästan obligatoriska med jämna mellanrum, men ibland vill man prova på nåt nytt och helst ska det vara ganska lättlagat tidsmässigt.

Har du nåt enkelt och gott mattips så tar jag tacksamt emot receptet, så kan jag lindra idetorkan för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...