Värk i hela kroppen. Har nog träningsvärk sen slalomåkningen och att rida så mycket som igår ( svårt att rida överhuvudtaget ) när ryggen är paj ännu gör inte saken bättre. När jag till sist kom upp i sadeln ( självklart smidig som en katt och snabb som en vässla ) och grenslade sadeln så såg jag nästan stjärnor ett kort ögonblick. Det var mycket värre än jag trodde att det skulle vara. Det kändes som knivar i skinkorna och en spark i svanken. Tur ändå att i denna ridning så har man relativt raka ben och sitter då ganska rakt i hela kroppen. Efter ett tag kändes det bättre ( allt hade väl domnat bort). Stackars Especial med detta spett på ryggen, men om värken inte avtog så skulle jag ha tränat han från marken. De övriga passen gick mycket bättre och i det stora hela så är jag nöjd men mer öm hihihi

Tur att skötarna hade morgonen idag, för jag kom knappt upp ur sängen.
Om jag känner mig som 90 år fast jag är 37, så hur kommer jag vara när jag är 60 år???????????
Måste nog bli som ett paket bara på nåt ålderdomshem och kosta en massa pengar för staten
Törs inte tänka på det redan. Det får bli morgondagens problem om typ 23 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...