Hoppar in i bilen nu för att åka till Luleå på fotokurs. Jag blir så frustrerad när jag inte förstår hur kamerans alla möjligheter och inställningar funkar. En fotokurs måste ju lära mig nånting iaf om hur jag tex kan ta bättre bilder på springande hästar i snön som yr och vad jag ska tänka på med alla inställningar.  I dagsläget blir tyvärr många bilder hästar med suddiga spökben eller huvuden, med snö omkring som antingen blir mörk eller alldeles blå. Foton på barnen när dom åker i nån hoppa i backen...Ja...oftast blir allt suddigt eller nåt annat dumt.
Tur att det finns så många duktiga, bloggande hobbyfotografer med intresse för barn och hästar som jag kan kika in hos och beskåda deras vackra bilder.

Men vem vet. Om kanske några decennier så är jag också ikapp dom med riktiga fotobomber och kan dela med mig av mina kunskaper till någon annan som vill lära sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...