Vilket åskväder vi har haft inatt. Det har blixtrat och smäll från alla håll och kanter. Regnet har "spolat" över oss så man behöver inte fundera över att vattna uteblommorna just nu. Faktiskt så gillar jag åskan. Den fashinerar mig med sin enorma kraft och det är riktigt fint med alla blixtrar på den mörka himlen. Jag sover också så gott när man hör regnet smattra mot taket.

Imorse var det ännu mulet och hörde åskan mullra men långt ifrån oss. Sen kom det små regnskurar lite då och då under dagen, men nu har det klarnat upp nästan helt.

Dagen har tillbringats i Boden med strosande på marknad, men lika besviken varje gång.... Vilket skit dom egentligen säljer.... Inte ens barnen hittade nån riktigt bra ( hållbar sak som inte går sönder direkt man har betalat ) leksak.
Sedan tänkte vi åka till Western Farm i Boden för att titta på deras häftiga uppvisningar med hästar och cowboys och äta deras goda mat... Tyvärr stängt på söndagar gggrrrrr..... Vi får ta det en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack för din kommentar!:)



Däcket gick lyckligtvis att lappa, så det var ju skönt för mej (och min plånbok..)!:P

Haha, tack! Mm, det var lie meningen med rosen, det blev så dystert annars..:P



Kram!

2011-07-25 @ 12:48:58
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...