Förlåt för att jag har varit så osocial ute i cybervärlden senaste dagarna, men det har varit fullt hus här i stugan med lite släkt och vänner på besök. Datorn har verkligen fått vila från min pekfingervals över tangenterna :)

Allt mellan himmel och jord har vi gjort så jag orkar inte gå igenom allt i denna stund, men lite smakprov visar jag er och kommer vid annat tillfälle berätta mer med ord och bilder.

Just nu har jag riktigt ont i min inre fotknöl. Något  har stuckit mig där  men jag vet inte vad. Annars har jag en ganska  "benig" fotknöl, MEN nu är den minst lika stor som mitt knä, det pulserar, är jättevarm och röd nästan hela insidan av foten ?????!!!!! Har haft det sen förmiddagen nångång, har kunnat gå vanligt utan besvär men nu kan jag knappt stödja mig på foten så jag går runt som en " haltalotta " .......
Har nån haft liknande stick/bett och vad är det för något ?

Nog nu om mig och mina plågor så lite bilder nu istället !
Jag (svart väst) och Cissi gör oss startklar för lite vattenlek...

Tillbaks mot land väldigt blöta, men såå glada

Skotercross i Nyborg (Kalix) på vatten med snöskoter

Skickliga cykelhoppare

Zafreño ska få svalka sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...