Sakta men säkert får jag fler följeslagare via bloglovin. Jättekul givetvist men jag hoppas på fler.
Nu har jag sex som följer mig och jag ska göra allt för att innehållet så småningom blir bättre, mer bilder ( gäller att jag blir flitigare på att ta med kameran överallt ). Sen har jag tyvärr väldigt lite bilder på mig själv från det jag och hästarna gör eller från aktiviteter som jag och familjen håller på med ( måste nog lära barnen hur kameran så kanske dom kan fota nångång när jag rider eller liknande ). Kanske jag måste rigga upp kameror lite här och där med inbyggd rörelse....som fotar när jag passerar hahaha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, undrar vad dina hästar heter + vart dom är köpta :)

2011-07-01 @ 19:23:28
Postat av: Louise - foto

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! :)

2011-07-01 @ 20:21:35
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Inko

Svar från pre-nöjen till Anonym:



Hej och trevligt att du har hittat hit:) Hästarna heter Especial VII ( 6 år ), Zafreño ( 8 år ) och Fabuloso RB ( 4 år ). Jag har importerat alla själv direkt från Spanien för jag tycker inte riktigt priserna alla gånger här i Sverige är helt rätt. Inte nu alla hästar men många tyvärr lite väl höga i priserna än att ta hem själv. Hoppas du kikar in fler gånger med mer funderingar.



Ha en trevlig kväll

2011-07-01 @ 21:53:57
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...