Har köpt något idag som jag aldrig trodde att jag skulle slösa pengar på. Tycker dom är fula, ser klumpiga ut, dyrt för lite gummi, alla utom jag ( tills nu ) har såna och många har redan slitit ut flera stycken sen dom blev "poppis" för många år sen.
Finns i några olika modeller, flera färger, omtalade, antingen hatar eller älskar man dom.... eller så som jag...bara behöver ett par enkla, snabba  att ha bara i stugan!!

Vet ni nu vad jag skriver om nu????

Foppaskorna- Crocs...

Nu har jag köpt mitt första par av en enda anledning. Stugskor. Det ska vara lätta skor att bara hoppa i när jag bara vill strosa runt på gården. Har tjuvlånat sambons trots allt ( tycker fortfarande inte att dom är fin ) men nu står alltid nån av oss på bron och söker dessa fula men smidiga skor som är väldigt praktiska. Blir dom smutsig så är det bara att spola av skiten och.... vips så är dom som nya igen.

Ingen behöver gå utan skor i morgon och ändå känna gräset som kittlar en mellan tårna hahaha.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har foppatofflor på jobbet (jobbar inom vården). Skulle aldrig använda dem på något annat ställe. Fula men praktiska.

2011-06-06 @ 10:05:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: carola

jag har fejk foppa, det bästa som finns på sommaren..skorna alltså:)

Barnen vill inte ha andra skor.



Tack för dina värmande ord....

kram

2011-06-07 @ 08:40:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

Hahah man kunde tro något annat där ett tag =)



De är inte så snygga men jäkligt behagliga och lätta att sköta :)



Ta hand om dig. Stressa långsamt.



Många Kramar ♥



2011-06-11 @ 02:35:21
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...