Varför måste allt göras sista veckan innan sommarlovet/semestern och hur lyckas man hantera det på bästa möjliga sätt ( så man slipper det hahaha...) . Det ska göras iordning i stallet inför sommaren och packas de grejer som ska med till stugan som är till hästarna. Det kan inte göras mer än nån dag före. Huset här hemma ska städas igenom och det kan inte heller göras för långt i förväg för då kommer dammråttorna innan vi ens har hunnit åka. Tvätta, packa, städa, handla, avslutningsfester med barn och skolan på kvällar ??!!! Klippa gräsmattan, jaaaajaaaa listan kan göras hur lång som helst men det tänker jag inte tråka ut er med. Det ska bli skönt när vi äntligen är i stugan med pick och pack och jag kan garantera att första dagarna ska jag inte göra nånting alls mer än dricka kaffe och ta en nybakad kaka till, sitta på bron och njuuuuuta ( bortsett från matlagning och disk som man inte kan slingra sig undan tyvärr ).

Hur ser resten av din vecka ut ?

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

Tänk när allt de där MÅSTENA är gjorda och allt är i sin ordning och ni befinner er i stugan....då kan du slappna av på ett helt annat sätt.



Snart är ni där, eller hur?



Många STORA kramar



ps: Du borde skaffa en sådandär frågebox som jag har i min meny på min blogg (det är gratis) det är jätte kul att ställa frågor:)

2011-06-11 @ 02:38:38
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...