Skönt att det inte regnar idag ( kanske inte ska säga för mycket ) men det är lite mulet ändå. Det har varit regn i stort sett i flera dagar, och nu önskar jag att den efterlängtade sommaren kommer direkt med strålande sol och massor med värme. Än så länge har vi bara myggen här som ett säkert sommartecken och dom kan vi gärna vara utan. Tror att man blir lite piggare också med värmen.

För övrigt så mår hästen mycket bättre nu och även jag känner mig inte lika illa till mods. Har nog grubblat ihjäl tankarna totalt.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Myggena kan verkligen kvitta ja aa. Jobbigt att ha de runt sig hela tiden. Jag skulle bli tokig.



Igen: tack för att du finns och skriver så fint på min lilla blogg.

2011-06-04 @ 00:02:10
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...