Kom till sist till stugan igår och nu kan jag andas ut lite i alla fall ( hoppas jag ). Hemma i Gällivare har jag storstädat hela huset för det är så skönt sen till hösten att komma hem och allt är i sin ordning. Fast en sak stör mig redan i stugan och så kommer det att vara ända till slutet på augusti.

Vi har bara mobilt bredband här och det är som slem....... Sååååååå seeeeeegt att jag hinner dricka upp kaffet nästan innan den byter sida.....VARJE GÅNG.......

Det är så frustrerande för ska jag kika in på alla mina normalt dagliga sidor och dessutom skriva i egen blogg, så blir jag sittandes här framför datorn halva dan. Så en tid framöver blir det inte riktigt lika mycket kommentarer hos mina favvisar och mindre skrivande här, kanske kan kalla även det en liten semester. Men jag hoppas att alla får en underbar sommar med mycket sol, bad, avkoppling.

Nu ska jag byta plats till soffan istället........

Kommentarer
Postat av: carola

tack själv gumman..



I morgon blir det städ och tvätt sen väntar husvagnen i helgen..mitt paradis.

Ska fixa så jag kan använda datorn, maken vill inte men jag måste få min dos:)

kram

2011-06-16 @ 22:07:54
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...