Sitter och njuter av en kopp kaffe. Jag blev magsjuk natten mot igår och är nu på återhämtning. Har bara kunnat få i mig lite fil men massor med vatten. Kaffe har jag inte druckit på 2 dar och för mig är det normalt med 15 koppar per dag ( inte överdrivet för jag älskar kaffe ). Åh vad gott med kaffe igen. Sedan är jag tyvärr rökare också men det possitiva med magsjukan är iaf att jag har inte rökt nånting, så det onda för med sig gott också :)

I morse trodde jag att jag hade nog med krafter för att fixa allt i stallet, men jag började kallsvettas och darra som bara den. Orkade bara släppa ut dom och mocka åt bara en. Måste nog äta något så kroppen får lite energi innan jag börjar böka kroppsligt för mycket. Kanske jag hinner få lite ork till lunchen och fixa resten. Jag vill inte lägga för stora lass på mina underbara skötare och igår fick dom fixa allt medans jag låg hemma på soffan.

Vet att jag har nämnt tidigare att jag aldrig blir magsjuk. Det tar jag tillbaks med ett leende på läpparna.
Lovar att jag aldrig mer ska säga så för tydligen drabbar det vem som helst när man minst anar, oavsett det är vanligt eller ej.

Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

När man säger t. ex. "Jag blir aldrig sjuk" eller "jag har inte varit sjuk på länge" så blir man oftast det någon dag efter ^^

2011-03-24 @ 16:20:25
URL: http://megalodon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...