Nu har jag förberett den grisen ( svinet hahaha )  inför morgondagen.

Jag har skurit färdigt den halvtinade skinksteken som vi ska laga till lunch/middag innan vi åker hem från stugan. Vänsterhanden nästan bortdomnad av kylan från steken på 1,5 kg och högerhanden trött av att hålla kniven hårt för att kunna skära det halvisiga köttet i tunna skivor. Men nu är det gjort och sitter och läppjar på lite kaffe framför datorn och tar till mig lite av övriga världens dagshändelser.
Barnen är sååå lugna och snälla nu......Dom sover som björnen :) och det är nog inte så dum ide för jag känner mig riktigt trött efter dagens fart och fläkt med städning och skoterkörning.

Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...