I måndags var jag till Luleå på  Nikon Fotokurs som var 3 tim lång, och kan bara säga att den var riktigt bra.
Lärde mig 250% mer än jag hade väntat mig ( lite överdrivet men känslan var så ). Alla finesser, program och funktioner gick dom igenom väldigt tydligt med många bra exempel på " vanliga " nybörjarmissar. Man fick se både före och efter bilder med tydliga förklaringar om  inställningarna.

Det blev många AHA-UPPLEVELSER och jag förstod varför många av mina bilder ser ut som dom gör.
Kan gott säga att jag blev väldigt FOKUSERAD och skrev som aldrig förr  allt jag bara hann för annars glömmer man innan man har hunnit prova " utanför skolbänken ". Att någorlunda tro sig förstå är en sak.....men sen i praktiken när man ska göra det själv är inte lika lätt som det verkar.

Jag känner mig iaf mer taggad till att fota och tror att chanserna till bättre bilder är större nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...