Efter att jag hade släppt ut hästarna nu på morgonen så fanns det lite tid över till annat, innan jag måste åka hem ( barn med magsjuka ännu och sambon måste till jobbet ). Gick och hämtade en borste och hann borsta igenom 2 av hästarna där ute i hagen. Åh vad dom tyckte det var sköööönt, men lite förvånade varför jag borstade dom i princip mitt i maten. När jag blev klar med borstandet och lämnade hagen täckt av hår på backen, så fick jag nog ödsla 15 min på att sopa av mig själv. Det är inte alla som har " äkta spansk päls " på sig nu i dessa ANTIPÄLSTIDER ( bara man inte får efter sig nån anhängare nu hihihi ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...