Har varit " bloggledig " i 2 dagar nästan och nu när jag öppnade den igen så blev jag riktigt, riktigt glad.
Jag har fått flera värmande och goa kommentarer av bla min favoritblogg Wiilow. TACK snälla du...
Det är så trevligt när någon skriver en hälsning och när man är " liten " i denna bloggvärld så betyder det nog extra mycket.

Vi skulle ha kommit hem  från stugan på söndag men vi tog ledigt en dag extra pga det fina vädret, lite latmask i kroppen, ingen hemlängtan alls, ville fräsa mer skoter. Vi kom först igår med häst, pick och pack vid 21.30 tiden.
Säga vad man vill om att hemma är hemma, men jag saknar redan stugan och hade hellre varit där nu fast med alla hästar och bara haft det mysigt i denna ljuvliga vårvärme.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ Foto Tankar Känslor]

Åhhhh jag blir tårögd.........



♥ tack att du finns

2011-03-22 @ 01:50:23
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Inko

Tack själv för att du ids kika in till mig :)

2011-03-22 @ 09:28:21
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...