I morse var det -20 ute. Men nu har det stigit till bara -7 när solen kikar fram lite bakom molnen.
Släppte ut de håriga först och sedan hem för att fika lite innan jag tar tag i det jag lovat Cassandra. Köpte nämligen tyg för några veckor sen som ska bli längder med lila fransiga omtag till Cassandras rum. Hon fick själv vara med och välja och hon har verkligen bra smak för att vara 7 år. Bilder kommer när dom är klar.
Jag har inte orkat och idas sy dom, men nu måste jag för hon efterlyser dom varje dag stackaren.
Bara dricka upp kaffet innan jag måste sätta fart, så jag inte gör henne mer besviken.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Först å främst tack för alla kommentarer. De stärker mig.



Ska bli spännande att se sedan hur det kommer se ut sen när de är klara. Det kommer säkert bli riktigt snyggt med tanke på hennes smak=)



Oj, gisses vad kallt! Tur det gått ner lite nu.



Gott med kaffe. Jag ska strax koka lite jag med=)



Ha en bra dag.

Kram

2011-03-29 @ 12:27:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...