Vad jag blir avis på att " alla andra " som har så fina bloggar. Det här med att designa själv både min hemsida och bloggen är inte min grej. Jag begriper ingenting och har fösökt att läsa till mig kunskap om det men det verkar så svårt.
Man kan inte vara bäst i allt ( HOPPAS NI FÖRSTÅR SKÄMTET ).

Jag törs inte ens prova för jag är rädd att jag totalförstör något och inte kan återställa det till rätta senare. Då är det bättre att jag låter bli och gör något annat som jag tycker är roligare och som jag klarar av.
Under tiden får jag titta och njuta av de som är duktiga och klarar av sånt, och kanske jag hittar så småningom nån som kan lära mig det eller hjälpa att snygga till det lite.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Gör en backup på alla dina kodmallar samt stilnmallen och spara det i en mapp på din dator...if något skulle gå snett.



Pröva ändra i stilmallen för där kan man förhandsgranska och det finns mycket som ger en STOR förändring där.

Önskar jag hade tid att hjälpa dig...men har några som väntat alldeles för länge...t.ex Carola :(



Kram

2011-05-07 @ 00:36:50
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...