Det blev Mockarutor, eller Kärleksmums som dom också kallas. Kärt barn har många namn. Efter det lagade vi bara potatis och fiskpinnar med egen löksås. Konstigt nog så älskar alla våra barn fiskpinnar och blir glad när det lagas. Visst tycker jag också att det är ganska gott, men jag lagar det ibland för att det går fort, lite variation till övrig mat..Inte för att jag älskar riktigt den maten som barnen tycks göra :)
Har nu i kväll redan förberett morgondagens middag. Fläskfilen är skivad och ligger i marinaden så i morgon blir det lite grillat av olika slags grönsaker och tillbehör. Nästan att jag börjar dregla när jag skriver om grillningen. Jag älskar grillat kött och kan nog aldrig föräta mig på det  som man kan bli less på annat.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Härligt att barnen gillar fiskpinnar. Jag och Milton gillar det med.

Nu blev jag också riktigt sugen på att grilla. Förstår att du längtar med. Sååå gott med fläskfile och olika slags grönsaker och tillbehör.



Kramar

2011-05-10 @ 12:25:59
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: carola

tack för din tanke...

Blir rörda av all omtanke.

Är inte van med det kan jag säga.



Stora kramen

2011-05-11 @ 00:45:32
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...