Jag är väldigt skeptiskt till ett liv efter att man har "kastat in handskarna" . Jag accepterar och tror att det är helt slut då, That´s it !!

Den här åsikten är min, bara min. Jo visst när jag pratar med barnen om döden när dom undrar, så flyger man till himlen och där lever man ett annat underbart liv och tittar till dom som är kvar där nere.
I himlen har alla det lika bra.

Ni kanske tycker att jag blev väldigt djup nu med dessa ord, men jag ska förklara varför.

Min mamma vet min åsikt om allt detta och hon har nångång då och då under min uppväxt nämnt att  " nånting " finns där efter. Hon är varken kristen eller nåt sånt utan en alldeles vanlig underbar  " Svenssonmamma ".
För drygt en månad sen nämnde hon att hon har köpt biljetter till något som vi ska gå på, och att jag om nån ska komma dit och lyssna.... nämligen till Terry ??? jaaaa nu kommer jag inte ens ihåg efternamnet i skrivande stund....just det...Evans. Terry Evans tror jag att han från tv-programmet Det Okända heter.
Han är ett sk medie som åker hit och dit och försöker få andar att kontakta nära och kära.

Jag och mamma var igår på det och måste säga att det var faktiskt väldigt underhållande, MEN...jag kan INTE påstå att han heller har lyckats få mig att tro på livet efter. Visst låter det spännande och ganska otroligt  om det finns men jag kunde inte låta bli att sitta där med väldigt granskande blick och funderingar över alla hans frågor som egentligen nästan hade kunnat passa in på vem som helst. Tex sa han till en kvinna vars hennes far gått bort att hennes far säger att hon FUNDERAR PÅ NYA GARDINER och HUR DET HAR GÅTT?? Om hon funderar på gardiner.....blir ju svaret typ att hon inte har bestämt sig, och på frågan i samma mening hur det har gått så antingen funderar hon eller bestämt sig för nåt. Hoppas ni förstår hur jag tänker. Oavsett vilket svar hon ger så blir det rätt. Och just nu är det många kvinnor som byter gardiner och putsar fönster... Andar ser tydligen det vi gör men varför ser dom inte gardiner i så fall? :)

Men visst fanns det andra skumma saker som han påstod som jag ännu funderar över, och det får vara ändå hur det vill för jag lever i nutid och tar till mig utav det jag ser och känner.

I MITT NÄSTA LIV ÄR JAG EN VACKER, SKÖNSJUNGANDE FÅGEL SOM FLYGER LAND OCH RIKE RUNT :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hörruu, det hände en mkt märklig grej för min kusin när hon var där, som gäller hela min släkt ungefär. Ngt han omöjligt kan veta :D Han är grym.

2011-05-06 @ 23:19:36
Postat av: Inko

Jaså?? :O

Jag tror att jag hade blivit omvänd ganska snabbt om han hade börjat luska " i mitt liv ":) Hade kanske sprungit därifrån skräckslagen.

2011-05-06 @ 23:38:42
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag har hört en hel del om honom att han kan "tala" med andarna men samtidigt har jag reagerat starkt på många frågor kring hans frågor som du också gjort.

Jag är väldigt nyfiken på att träffa han själv och fråga lite saker som INGEN annan mer än "A" vet...då skulle jag tro på det mediala om det visade sig stämma.



Kramar

2011-05-07 @ 00:34:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, så du gick dit ändå? Vad kul =) Trots att vi bor några meter från varandra ses vi ju typ aldrig.. Barnen har varit sjuka o jag i Luleå,, men kom o drick kaffe ikväll om ni har tid?! :)

2011-05-07 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...