Köttet är i marinad och strax ska jag börja tillaga en god Farsdagsmiddag.

Det ska bli Grekiskt pyttipanna med fläskfile och det är nog en av favoriterna hos alla här hemma.
Men jag får hoppas att inte min pappa kommer hit just nu, för han gillar INTE vitlökslukten som nu har spridit sig överallt i huset :)
Det är synd för annars hade jag gärna bjudit han på mat, fast det får bli en annan gång med annan mat och när även mamma är hemma.

Vad konstigt det ser ut när jag skriver mamma och pappa, när jag i vardagen säger morsan och farsan ( jag vet att det kanske inte låter så bra men....So what?? ). Bättre än att fara runt och svära som en babian hela tiden som en del gör av en ful ovana.

Hur ser din söndag ut ??

Kommentarer
Postat av: Carola

Grekisk pyttipanna är supergott, har provat 2 ggr och alla älskar det.

Lätt och smidigt också det gillar jag.



Finns kvar på mamma bloggen ändå;) kan inte slita mig. Ev blir det mer mamma tonat där.



Stor kram



Vill upp på toppen på den andra:)

2011-11-14 @ 12:27:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åh, vad gott. Det borde man laga.

Kan ju kännas lite konstigt att skriva så. Kan hålla med.



Min söndag var lugn, inget firande detta året.

Kram

2011-11-15 @ 21:51:48
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...