Höstlovet har börjat för barnen och till stugan blir det, men först kanske på onsdag. Mycket ( som vanligt ) ska göras innan marken fryser ihop totalt. Vid stallet börjar allt runtomkring se bättre ut och grovjobben är nästintill klar, men mycket putsning med hagar, marken m.m måste bli klart innan snön.

Här hemma går jag runt och småstädar lite här och där i alla rum. Så tråkigt att ta helt och hållet ett rum i taget, fast det vore nog mer organiserat. Ska jag tex putsa fönster så tar jag i alla rum jag orkar/ hinner den dagen. Samma med att skura / dammsuga...

Städar du från golv till tak i ett rum i taget eller hur gör du ?

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Helst städer jag från golv till tak.

Längtar tills jag får ett hem, ett eget hem, så jag kan hålla efter.Att städa är kul ibland=)



2011-11-09 @ 20:22:26
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...