Jag känner mig riktigt sur, irriterad.....Skit också !!!!

Min börs är på villovägar och jag har aldrig någonsin tappat bort en börs tidigare. Jag har min lilla låda som den brukar hamna i på hemmaplan, men igår på eftermiddagen hittade jag inte den någonstans.
Sakta men säkert började paniken växa fram. Kanske jag har glömt den i nån av våra bilar ??? NEJ inte det, inte i köket, hallen är totalt genomsökt, jaaaaa.....
nästan alla tänkbara ställen har jag och familjen gått igenom X 2 gånger.... ifall nån har missat en liten vrå.

Den är som bortblåst och det känns som att allt är pest och pina ( jag vet ... små bekymmer egentligen för alla kort och sånt går ju att ersätta ). En av pojkarna ville köpa ett spel till min Iphone för 7 kr. Det går bra tyckte jag för jag har ändå bara tagit hem 3 spel till telefonen. Tror ni det gick bra ???

Uppge säkerhetskoden för att kunna godkänna köp!!!  Inte sjutton går det för jag har inget betalkort nu när börsen är borta  grrrrrrrr.....

Det enda jag vet är att jag använde min börs sist  på Kappahl i fredags då jag handlade barnkläder.
Ska försöka att ha is i magen till på måndag och ringa dit direkt när dom öppnar. Kanske, kanske men chansen är nog liten att den skulle råkas vara kvar där.

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: åh tack så mycket :)

2011-09-04 @ 12:42:57
URL: http://jonnaerlandsson.se
Postat av: Anna Hovskägg

Åh, hoppas du hittar den!

Jag har haft borta, mobil, börs, nycklar X antal ggr i sommar. Amningshjärna... eller förvirrad hönshjärna. Vet inte. Men jobbigt är det. Senast lade jag en burk med matrester i kylen (trodde jag) men hittade burken i skåpet med tomma matlådor några dagar senare...

2011-09-04 @ 20:46:00
URL: http://www.lyckoprickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...