Mycket att ordna just nu med stallbygget som snart ska påbörjas. Det enda att vänta på innan bygget kan ta fart är ett möte med Kommunen. Undrar just hur länge det tar för dom att få ut fingrarna från ars.... och bestämma tid ??!!!!

Jag får inte göra något förrän det mötet har varit. Känner mig lite uppstressad just nu med allt som ska klaffa i den något hektiska vardagen. Inget blir heller bättre med detta pissväder som nästan har hållt på i baaaaara 4 veckor !!!

Usch vad jag låter gnällig ikväll, så jag tror jag går till sängs nu och hoppas på en underbar, ny dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: carola

God förmiddag kära du...



Njöt av var sekund på semestern...tog dagen som den kom.

Ätit gott, solat och haft det bra.



Hoppas du har en fin dag framför dig

2011-09-22 @ 10:16:44
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, kommunen är seg. Hoppas du får en mötestid snabbt nu, så du får komma igång. Lycka till!

2011-09-22 @ 21:57:56
URL: http://imittlillahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...