Skit också säger jag....IGEN.

När vi hade ridit iväg en bit så pratade vi om att där skulle det bli jättefina bilder med alla färggranna träd och den strålande solen....Det stora problemet var att jag hade ingen kamera hängandes runt halsen. Faaan också!!
Jag glömde kvar den i sadelkammaren och där blir det knappast nå bilder :(

I min irritation så " tröstade " Therese mig genom att nämna att vi får lov att rida tillsammans ganska snart igen och hjälpas åt att komma ihåg kameran. Gäller då att tajma in det med både väder och ledighet samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh.. exakt det där har hänt mej några gånger. Riktigt irriterande. Särskilt när det kanske råkar vara hur vackert som helst, ljuset är rätt & allt.

Bättre lycka nästa gång ;)

2011-09-08 @ 19:02:20
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Synd att ni misssade kameran, men nästa gång hänger den nog med. Ska bli kul å se bilder så från fina norra Sverige



Kram

2011-09-10 @ 21:24:44
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...