Idag har det varit full fart med barnaktiviteter. Mellan kl.10-13 så har Kevin haft 3 fotbollsmatcher ( börjas det redan i den här åldern ??!! ). Direkt efter det raka spåret till crossbanan där Kim har heldagsträning för att titta hur det går för han också. Man har svårt att vara på flera ställen samtidigt så det är underbart att mina föräldrar hjälper till med Kims träningar. Tyvärr så krockar barnens hobbyn och man får försöka göra det så rättvist som möjligt. Cassandra har fått vara och mysa med Fammo och Faffa under dagen ( hon har säkert fått äta glass i stora lass ).

Har varit klädd idag som att det vore mitt i vintern och ändå känner jag mig lite frusen.
Med vinterjacka, mjukisbyxor under vindbyxorna, tjocka vantar så var jag redo för en heldag i hopp om att slippa frysa men knappt att det räckte till. Fick även syn på att Dundret, som vi brukar åka slalom på var alldeles snöprydd på topparna så tiden mot vintern närmar sig sakta men säkert.



Kommentarer
Postat av: johanna

tack så mycket va glad jag blir :D ;)

2011-09-25 @ 13:21:57
URL: http://joooo0.blogg.se/
Postat av: carola

ja man borde kunna klona sig ibland.

Jösses har ni så kallt redan.

Agnes jacka har försvunnit på skolan så jag vill inte ha någon kyla.

Har inte råd att köpa ny, den var ny...ska ju inhandla vinterkläder nu..less man blir



Hoppas allt är bra

kramisar

2011-09-26 @ 00:14:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...