Takida kommer till lilla Kalix idag.

Självklart åker vi ner till stugan för att kunna fara dit och lyssna ikväll.
Vårat trevliga grannpar S och M hakar också på ( faktiskt deras ide´och dom som har fixat biljetter ) , så det blir efter konserten att övernatta i våran stuga allihop. Tyvärr får inga barn följa med denna gång. Det blir en liten minisemester och sist jag var nånstans över natten utan barn var för precis  1 år och 3 månader sen då jag var på hästkurs i Umeå hihihi. Behövligt men samtidigt konstigt att vara i stugan utan att höra det kära syskonbråken ( syskonkärlek snarare sagt )som oftast startar direkt på mornarna ;)

Ha en fortsatt trevlig helg allesammans.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter ju härligt!:)



Svar: Tack så mycket för dina fina kommentarer, jag blir alltid så glad!:) Jätteroligt att du tycker om mina bilder! jag bor i södra Finland, men du har rätt, vädret varierar verkligen mycket även om man är i samma land! hoppas att du har en bra helg! Kram!

2012-04-22 @ 10:58:56
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det där är/var välbehövligt för dig vännen!

=)

2012-04-24 @ 02:42:40
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...