Oj, oj, oj... Har inte bloggat på två dar och nu när jag öppnar ser jag att jag har blivit utmanad av
två helt underbara bloggvänner, Johanna ( Walkyria ) och Anna ( Lyckoprickar ).  11 frågor skall besvaras från vardera...

Riktigt kul och bra motivation för mig som har lite utav bloggtorka, och så var det ju det där med tiden som aldrig står still hahaha..
Sen efter att frågorna har besvarats så ska jag ställa nya frågor vidare till 11 andra. Vilka det blir och frågorna till mig med svaren kommer så fort jag har lite tid över igen:)

- Each tagged person must answer the 11 questions given
to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...