Tillbakablick av dagens händelser innan det blir dax för snarklådan ( försöka hålla ögonen öppen framför tv:n
på soffan en liiiten stund )

Iväg med barnen till skolan, hem igen och skottat bort den tunga stora mängden snö som kom sent igår, till stallet och måla de nygjorda garderoberna, sopat rent golv i boxar, lagt in gummimattor i 2 av boxarna men det återstår lite skärande i den 3 cm tjocka mattan innan passformen blir riktigt bra.

Hem för att börja med middag till familjen, plocka undan iefter maten innan det blev dax vid 17.30 för att skjutsa iväg barnen på slalomkurs. Dammråttorna som katterna inte vill hålla efter hihihi fick dammsugaren snabbt ta hand om innan det blev dax för hämtning. " Slängde " barnen i säng innan jag var tvungen vid 21.30 och kånka till bilen och sen till stallet med 4 dunkar vatten ( bara 100 liter, suck pust ). Lite snabbtittande här och där framför datorn och 3 koppar kaffe och nu känner jag faktiskt att jag kan nog sova med gott samvete efter denna dag.

Go natt på er allesammans :S

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att åtminstone dina barn for på slalomen. Mina ungar har slöat till sig rejält, dom vill ingenting längre, bara vara hemma och slöa. Och jag var också lat igår, och ides inte peppa på, utan tyckte det var ganska skönt att bara vara hemma..

2012-02-29 @ 08:21:52
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Full rulle med andra ord.

Har ni fortfarande snö där uppe och kallt?



Kram

2012-03-01 @ 23:32:00
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...