Jag har mer eller mindre tagit lite semester från bloggen.
 
Främsta orsaken är allt strul med det " Nya Blogg ". Hittills har jag inte lyckats få in en enda bild. Går inte ens att klicka fram nå foton gggrrrrr. Tråkigt, men förstår samtidigt att det måste ta sin lilla tid innan dom får allt att funka för ALLA.
 
Sedan sitter jag inte knappt framför datorn här i stugan. Oftast går det flera dagar mellan varven och det är ärligt talat ganska skönt.
Jag är lite flitigare på Instagram istället. Preinko heter jag där ifall ni vill följa mig :)
 
I och med att blogg har strulat så mycket sista tiden så har jag gett med mig med mitt utanförskap ( känns som att jag varit den sista mohikanen ). Jag finns nu på FB också hihihi....till sist....
Nånstans måste man kunna uppdatera och även hålla sig uppdaterad, och jag som trodde in i det sista att jag klarar mig bra utan :)
 
Tji fick jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...