Stallet upptog hela förmiddagen. Njutit där i fulla drag med allt från den avkopplande mockningen till en promenad med Especial.....ja du läste rätt. Vi tog en promenad i solskenet istället för en ridtur.

Han gick med mig som vilken väluppfostrad knähund som helst ( fast häst och kanske inte riktigt då med knä före hihihi ). Vi blandade promenaden också med olika markövningar och han verkade tycka om denna tur minst lika mycket som jag, med att ha mig lufsande bredvid för en gångs skull. Värmen av det strålande solskenet gör verkligen gott för kropp och själ.

Observera att han lipar åt er ;)


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad härligt och vad han är fin!

Cassandra som flätat manen igen kanske=)



Tänkte lite på det här med utställning. Har du ställt ut något, eller har jag missat det?



Kram

2012-05-08 @ 00:02:27
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hästpromenader är underskattat

2012-05-08 @ 07:30:19
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina bilder, det är verkligen en vacker häst!:) Och det låter som att du har haft en ganska härlig dag, eller ni båda kanske!:)



Svar: Haha, hoppsan! Jag skulle bara svara på frågorna lite snabbt så jag scrolllade ner på din blogg och hittad de där frågorna så tänkte jag att det kanske var dem det gällde.. Men tydligen fanns frågorna lite längre ner!:P Men för mig är det ingen fara, jag ska försöka svara på de "riktiga" frågorna nu någon dag så har jag svarat på dem med!:) Kram!

2012-05-10 @ 18:18:23
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...