Jag skrev i morse att jag inte gillar måndagar, men nu tar jag tillbaks det fortare än kvickt.
Med posten kom äntligen det jag har väntat på sen före jul....
JA till att få bygga nytt stall. Jag är såååååååååå glad att jag inte med ord kan beskriva det men det känns underbart.

För er som inte har följt min hemsida där jag tidigare alltid uppdaterade innan bloggen kom till, så gör jag en väldigt lång historia kort.

I höstas stängde stallet som jag hade hästarna i och det blev PANIK med allt. Ingen tog emot hingstar grrrr..
I sista stund fick jag tag i ett riktigt gammalt stall som jag köpte riktigt billigt. Antingen måste ALLT TOTALREPAS eller riva det och bygga nytt. Nästan samma kostnad så valet var inte svårt. Nu har jag äntligen fått ett possitivt besked så förhoppningsvist kan det börja byggas till sommaren. Nu måste jag bara lämna in en rivningsansökan men det tar tydligen bara ett par dagar att vänta med det. Sen jä...r ska det rivas och byggas.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhhhh vad UNDERBART det låter, jag är så glad för din skull!



Det går säkert igenom med rivningen ska du se...jag menar, inte kan de byggas nytt PÅ det gamla ;)



Kramar

2011-04-15 @ 00:06:22
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...