När vi kom hit på tisdag så hyrde vi en hästtransport för att kunna ta ner Especial ( dom andra tar jag hit nästa vecka) men jag måste tillbaks till Gällivare med den idag. En annan ska hyra den i morgon så det blir för mig en totalt 45 mils tur över dan. Visserligen hade jag kunnat sova hemma en natt men jag vill tillbaks till stugan fortast möjligast. Tänk om det är strålande väder i morgon och att måsta sitta drygt 2 tim i bilen och sen komma fram och se att dom andra har åkt ut med båten och myspysa.... Det vill jag inte missa.

Det är nog bäst att koppla vagnen och sticka nu innan jag segar bort hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...