Bowling är inte bra för dålig rygg har jag just kommit på.

Igår var vi ( jag med familjen ) och en annan familj och åt buffe och bowlade 1 tim på kvällen, och jag kände lite i början att det här kan inte vara bra för mig. Vad gör man inte för att ha roligt eller snarare andra som måste haft roligt och titta på min stil.

För det första så har jag bara bowlat några få gånger totalt, och är med endra ord en nybörjare på det.
För det andra så undrar jag om ni någonsin har hört talas om bowling med PINNE ?????

Ni som har följt mig ett tag vet om mina ryggproblem som jag har dragits med sen FÖRE JUL !!!
Visserligen är den hyfsat bra nu men det tar alltid så länge innan man får tillbaks den  " smidigheten " man har haft innan.
Jag, min dåre trodde att bowla är väl ingenting för en ungdom som jag hahaha MEN så här dagen efter kan jag intyga att jag borde nog bara ha suttit och tittat på.

Igår försökte jag åtminstone ha någorlunda hyfsad stil och sen skit samma att det blir RÄNNA, RÄNNA och RÄNNA IGEEEEN. Men hålla en god min och se ut som att allt går som smör i solen. Där började problemen.
Jag började gå framåt med mitt lilla klot och laddad som faaan och när jag närmar mig platsen där jag  ska böja knäna lite och böja mig framåt litegrann när klotet ska släppas iväg , så funkar det bara inte.
Känslan var som att jag hade en pinne där bak. Alltså att någon har trätt en pinne innanför kläderna bakom nacken och ner till skorna och att nån kör ström in i svanken. Efter alla om och men så kämpade jag tiden ut och lyckades tom få en strike, men gladast var jag att få komma till stugan och sängen.

I morse hade jag värk i hela ryggen men den har ändå fått stå ut med en skotertur i govädret och ståendes hela tiden för att sitta ned var helt omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ Foto Tankar Känslor]

Men det som lät så otroligt mysigt....jäklar för din rygg =( den måste bli bra inom den snaraste tiden.



Fy för ont.

Åt pipsvängen med ryggvärken .



Kramar

2011-03-14 @ 01:27:51
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Inko

Det var verkligen uppskattat av barnen :)

Ryggvärken har börjat ge sig igen.

2011-03-15 @ 13:53:50
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...