En ganska lugn dag med varmt och fint väder. Härligt med takdropp och när man börjar känna av solens värmande strålar.
Har trots det fina vädret städat lite här i stugan på fm. med både dammsugare och moppen. Sen ut till Especial och borstat och pysslat om honom. Ingen ridning idag men däremot tränat honom igen med att buga. Tror att han snart gör det galant och gärna stannar kvar ett tag " därnere " , så kanske jag kan använda den metoden när jag ska rida barbacka :)
Nu är jag tvungen att antingen använda en pall eller att sambon " slänger " upp mig på Especials rygg.

Nu under kvällen värmde vi bastun, och man känner sig extra ren efteråt. Sen är det bra hårkur att låta balsamet sitta kvar där i värmen innan man sköljer ur det. Håret blir riktigt mjukt. Bra för långhåriga monster som jag.

Tänker göra ett försök att orka titta lite tv som avslutning på denna kväll, men tror inte jag lyckas så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...