Börsen har kommit till rätta äntligen...
.
Gick igår runt i huset och funderade vilka ställen jag INTE hade sökt på. Blicken föll ner på barnens väskor brevid byrån i hallen. Tänk om.... Tittade ner i väskan närmast byrån som var öppen. Vad hittar jag där om inte min fina, vita börs :D

Gissa om min lycka var stor. Jag antar att jag lagt den på byrån i hallen i fredags när jag kom från affären och sedan har den råkat trilla ner i den öppna väskan nedanför. Tur att jag inte spärrade alla kort direkt.

Kommentarer
Postat av: Anna Hovskägg

Åh, jag känner din lättnad ända hit! Förstår känslan till fullo!

2011-09-06 @ 09:06:21
URL: http://www.lyckoprickar.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilken lättnad. Vad bra att du hittat den och inte spärrat alla kort.



2011-09-10 @ 21:28:48
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...