Gillar du Alfapet eller spelade du det när du var liten?

Jag har aldrig tyckt om spelet så när vi var små fick mina kompisarna ge med sig för att spela Monopol istället :)
Nu råkar jag ha fastnat i ett spel pga att " alla " i min omgivning spelar det mot varann i mobilerna. Vad tror ni det är?

Har upptäckt att Wordfeud inte är pest och pina som jag trodde , och det knycker ännu mer tid av mig som jag egentligen inte har.
Alfapetspelet har satt klorna i mig och det ryker om hjärnkontoret, men tiden går fort när man har roligt.

Vad brukar du spela ?

Kommentarer
Postat av: Anna Hovskägg

Måste avstå helt. Lite som en kvarting till en nykter alkoholist. Jag blir sjuukt beroende sv sånt ;)

2011-09-27 @ 21:08:26
URL: http://www.lyckoprickar.se
Postat av: carola

har faktiskt aldrig spelat alfabet...

Har börjat lösa korsord faktiskt:) bra träning för mig och mitt tålamod.



Kramisar

2011-09-27 @ 23:32:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...