Det här har väl inte undgått någon gissar jag.

Whitney Houstons död under helgen verkar ha chockat många, men om man tänker efter..... Håller man på med skiten ( droger ) så hamnar man i botten ( fördärvet ), det vet vi alla bara man har tagit till sig det faktat. Whitney  har börjat ta droger, lugnande tabletter och alkohol strax efter hennes genombrott " Bodyguard " (hennes egna ord i ett tv-program ), en av de bästa filmer jag någonsin har sett  så är det väl inte heller helt oväntat att hon gick bort i alldeles för tidig ålder. Detta är mina åsikter bara.

Nåväl, tragiskt och tråkigt hur som helst med denna vackra och skönsjungande Whitney. Vilk röst som hon hade. Jag får gåshud.

Sov så gott Whitney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...