På förmiddagen fick alla hästarna lite pyssel av olika slag med ridning,markarbete, borstning och kel av mig och Sussie.

På eftermiddagen påbörjade jag den vårliga fönsterputsningen. Jag tog mig an det värsta rummet, vardagsrummet med fyra normalstora fönster och altandörr men gardiner och strykning får bli helgens måste:)
Sedan fick dammsugaren göra sitt jobb och katterna fly fältet.

På kvällen vid 22 då jag for till stallet och titta till hästarna där ute och ge vatten åt dom fick jag ett sista ryck för denna dag då jag fick syn på skruvdragaren. Jag skruvade upp en smideskrok för "trekroken" som är super då tränsen ska rengöras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...